Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.surfwave.pl określający zasady zawierania umów sprzedaży między Kupującym, a Sprzedającym wraz z informacją o podmiocie realizującym umowę sprzedaży jak i prawach Konsumenta wynikających z jej zawarcia
Spis treści
- Informacje ogólne
- § Definicje
- § Wymogi techniczne
- § Dostawa i płatności
- § Zwroty i reklamacje
- § Dane osobowe
- § Postanowienia końcowe
§ Informacje ogólne
Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie sklepu działającym pod domeną www.surfwave.pl jest firma MGS Marcin Grzymisławski z siedzibą przy ulicy Józefa Łęgowskiego 32, 84-200 Wejherowo wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczych pod numerem Regon: 300666008
§ Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Towar – rzecz ruchoma, będąca w ofercie Sklepu Internetowego, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sklepem a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.surfwave.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ Wymogi techniczne
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ Dostawa i płatności
- Wysyłka
- Realizacja zamówienia i wysyłka następuje w ciągu 2, do 7 dni roboczych liczonych od momentu zaksięgowania wpłaty za złożone zamówienie na rachunku bankowym sklepu.W przypadku wybrania formy płatności: „za pobraniem” czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia jego złożenia.
- W przypadku zamówień przekraczających wartość 300,00zł brutto paczki objęte są darmową wysyłką i dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub Inpost S.A – paczkomaty.
- Koszty wysyłki:
- 0zł – przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy przy ulicy Józefa Łęgowskiego w Wejherowie (odbiór możliwy po ówczesnym uzgodnieniu termin).
- 16,99 zł – paczkomat Inpost
- 14,00 zł – Poczta Polska
- 16,00 zł – kurier (przedpłata)
- W przypadku braku towaru na magazynie Sklep zastrzega sobie prawo o wydłużenie czasu realizacji zamówienia o dodatkowe 14 dni roboczych. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia.
- Płatności
Klient może wybrać jedną z poniższych form płatności
- Pobranie (płatność przy odbiorze)
- System Przelewy24 (szybki przelew)
- BLIK
- Karta kredytowa lub debetowa
- Przelew na rachunek bankowy prowadzony w walucie PLN: Santander Bank S.A 59 1090 1346 0000 0001 0029 9858
§ Zwroty i reklamacje
- Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@surfwave.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, numer zamówienia, nazwę reklamowanego towaru oraz opis przedmiotu reklamacji.
- Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
- W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
- W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
- Wszelkie reklamację zgłoszone w sposób prawidłowy zgodnie z pkt.2 będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia, a o ich wyniku sklep będzie kontaktował się na adres mailowy zgodnie z reklamowanym zamówieniem.
- W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
- Zwrot towarów
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
- Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
- W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres biuro@surfwave.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres MGS Marcin Grzymisławski ul. Józefa Łęgowskiego 32 w Wejherowie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
- Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
- Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
§ Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera „polityka prywatności” zamieszczona w Sklepie.
§ Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z dnia 25 listopada 2015 r.(Dz. U. z 2015 r. poz. 2135).
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
- Formularz zwrotu towaru dostępny jest pod likiem: formularz zwrotu